.

.

sobota, 15 stycznia 2011

Dukanowski deser z galaretką wg Aleex





Dziś od rana jestem w pracy. Egzaminy. Ponieważ słuchacze zdają etap ustny, przede mną słuchanie ich odpowiedzi. Zastanawiam się, jak będą przygotowani. Mam nadzieję, że solidnie podeszli do tego zadania.
W domu czeka na mnie pyszny deser. Pozazdrościłam wczoraj chłopakom i przygotowałam trochę słodkości dla siebie. No cóż, będąc na diecie, też mam ochotę na coś słodkiego. Polecam wszystkim: i dukanowcom, i tym, którzy nie muszą być na diecie. Pycha.


Składniki:

• twarożek homogenizowany 3%
• substancja słodząca (słodzik lub inna ulubiona) albo cukier
• galaretka przygotowana wg tego przepisu
• 6 łyżeczek żelatyny – do galaretki
• kilka kropli soku z cytryny

Sposób przygotowania:

1. Przygotować galaretkę według tego przepisu. Przelać do płaskiej miski. Zostawić do zastygnięcia. Pokroić w kostkę.



2. Substancję słodzącą rozpuścić w odrobinie wrzątku. Dodać twarożek i sok z cytryny. Wymieszać.



3. W pucharkach układać warstwami galaretkę i twarożek. Wstawić do lodówki.



Smacznego.

1 komentarz: