.

.

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Błyskawiczny deser truskawkowo-jogurtowy wg Aleex





Dziś jest dobry dzień. Dziś docierają do mnie dobre wiadomości. Dziś nasza Gwiazdeczka obroniła na 5. pracę licencjacką! Jestem z niej bardzo, bardzo dumna. Właśnie skończyłyśmy godzinną rozmowę przez telefon, podczas której opowiedziała mi z detalami o przebiegu egzaminu. Pracę, którą napisała, widziałam już wcześniej. Nie czytałam jej, bo poza ostatnią stroną, całość była w języku obcym, którego, niestety, nie znam.
Od października Gwiazdeczka zaczyna studia magisterskie oraz studia na drugim kierunku. Oczywiście wybrała sobie kolejny język obcy. We wrześniu Młody zaczyna naukę w szkole średniej. Tak więc po wakacjach szykują się zmiany, których początki właśnie przeżywamy.
Byłam tak podekscytowana wiadomościami od córci, że nie miałam ochoty na nic gorącego. Przygotowałam sobie błyskawiczny deser: lekki, chłodny i pyszny, w sam raz na upały. Polecam.


Składniki:

• truskawki
• cukier lub słodzik do smaku
• cukier wanilinowy lub aromat waniliowy
• sok z cytryny
• jogurt naturalny (prosto z lodówki)

Sposób przygotowania:

1. Truskawki zmiksować z cukrem, cukrem wanilinowym (lub aromatem waniliowym) i odrobiną soku z cytryny, który nieco zaostrzy smak i orzeźwi deser.





2. Do owoców dodać zimny jogurt, lekko wymieszać, tworząc dekoracyjną spiralę.



3. Deser wstawić na kilkanaście minut do zamrażarki. Podawać po wyjęciu.



Smacznego.

5 komentarzy:

  1. świetne te truskawy, ale dzisiejsze dobre wiadomości jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć aleex, oglądam twój blog od bardzo dawna, jesteś świetna w tym co robisz! Piekłam z tobą sernik z ananasami, gotowałam leczo i wiele innych, oczywiście wszystko wyszło pyszne:)
    Teraz stworzyłam swój blog, i też zaczynam blogować, pokazując ludziom swoją pasję- serdecznie zapraszam. Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;-) Uwielbiam Twojego bloga. Codziennie tu zagladam . :) Postanowiłam jakiś czas temu założyć własnego bloga.
    Zapraszam do zaglądania i komentowania :)
    http://dusia-gotuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze zapraszam. Do Ciebie też będę zaglądać. Dziękuję za zaproszenie, Aleex :)))

      Usuń