.

.

czwartek, 6 lutego 2014

Podziękowanie od Aleex




Dziś o godzinie 12.00 zakończył się II etap konkursu na Blog Roku 2013. Jury podliczyło wszystkie oddane na blogi głosy i wyłoniło w każdej kategorii 10 blogów, które zostały zakwalifikowane do III etapu konkursu.
Blog „W mojej kuchni” znalazł się w pierwszej dziesiątce kategorii KULINARNE, uzyskując 244 głosy.


Nie wiem, co będzie działo się dalej, ostateczne nominacje ogłosi główny juror tej kategorii – Tomasz Jakubiak.

Moi Drodzy – za każdy wysłany sms serdecznie dziękuję. Jestem Wam naprawdę wdzięczna, ponieważ każdy pojedynczy głos to sygnał dla mnie, że lubicie moją kuchnię, jej smaki i aromaty, moje komentarze – nie tylko dotyczące potraw, ale również otaczającej nas rzeczywistości oraz panujący tutaj klimat. Cieszę się, że akceptujecie moje zamiłowanie do tradycji, w którą czasami wplatam nutę nowoczesności, świeżości. Cieszę się także z tego, że mój pomysł na prowadzenie bloga, który uwzględnia wszystkie etapy przygotowywania potrawy oraz moja pasja uczenia innych – w tym przypadku dotycząca nauki gotowania – nadal się wam podoba.

Jeszcze raz gorąco dziękuję. A jutro zapraszam na kolejne smakołyki.

Aleex.


Źródło zdjęcia: internet

10 komentarzy:

  1. Gratuluję przejścia do III etapu :) Mi się niestety nie udało :( może za rok :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i cieszę się z Pani sukcesu. To naprawdę świetny, inspirujący, profesjonalny i po ludzku fajny Blog.
    Prawie codziennie zaczynam z Panią dzień :)
    Trzymam kciuki za dalsze etapy, pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! Pierwsza dziesiątka to już ogromny sukces,ale jestem pewna,że na tym nie koniec.Pozdrawiam serdecznie, R.G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję. To wspólny sukces - mój i wszystkich czytelników bloga :) Pozdrawiam, Aleex :)

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULACJE!!! A klimat - wyjątkowy!!! Zyczę dalszych sukcesów !!! TRZYMAM KCIUKI !!!Pozdrawiam. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej pierwszej dziesiatce jest Pani pierwsza !!! Mozna oddawac juz glosy w 3 rundzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jestem pierwsza, ale samo zakwalifikowanie się do dziesiątki jest sukcesem :))). Teraz czytelnicy blogów już nie oddają głosów. Wybiera juror z danej kategorii. Dziękuję i pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
  7. Dla mnie jest Pani pierwsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ,, Aleexomania " :-)

    OdpowiedzUsuń